Sekret Twojej mocy

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Okazuje się, iż nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja obniżce poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej powoduje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie lub częste głodówki lub totalne
potencja
wykluczenie wszelakiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej albo prawidłowej masy ciała również może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj wedle zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt duże spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. W następstwie tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – przepływ krwi. Skoro erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeśli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra cena
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w różnej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają sporo błonnika, który efektywnie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.

Łatwe? To do pracy, a raczej do łóżka!

Ochota na seks zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, daje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla kobiet!), cenieni przez partnerkę a sama działalność seksualna jest identyczna z naszymi preferencjami, prawdopodobnie nic nie stanie na przeszkodzie żeby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednak instynkt seksualny, choć jest sprawą ducha, uzależniony jest również od możliwości ciała. erekcja
Z tej przyczyny poza zadbaniem o właściwą oprawę zbliżenia, powinno się 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swój organizm, ażeby sprostał wyzwaniom, które pragniemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa odżywianie oraz odrzucenie używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa bardzo negatywnie na możliwości wzwodu, nie istnieje też coś takiego jak zdrowa liczba wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Poza wypisanymi w artykule radami, każdy z nas jest w stanie polecić kilka własnych, które sprawiają, że ochota na seks wzrasta. Czy jest to nasz ulubiony typ odpoczynku, masaż, kąpiel; próbowanie pysznego i oryginalnego posiłku: miło i sielankowo albo aktywnie i ekscytująco spędzony dzień, wyczekiwanie na realizację fantazji erotycznej uzgodnionej wcześniej z partnerką… Mniejsza o to jaki mamy sposób na zrelaksowanie się oraz spędzanie czasu tu i teraz z drugą osobą, ważne żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj tania kamagra

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najszybciej udoskonalą twoje łóżkowe igraszki!
Podnoszenie ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego seksu. Ten rodzaj treningów ożywia wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu rośnie, kiedy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra

Aby polepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większą przyjemność z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych grup mięśniowych pracuje w czasie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz ułatwiają kontrolę wytrysku, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj tani cialis