3728-7328-ico-wu.jpg

Pięć sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najszybciej udoskonalą twoje łóżkowe igraszki!
Podnoszenie ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego seksu. Ten rodzaj treningów ożywia wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan ćwiczeniowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu rośnie, kiedy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. viagra

Aby polepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większą przyjemność z seksu. Wzmocnienie górnych partii ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych grup mięśniowych pracuje w czasie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz ułatwiają kontrolę wytrysku, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj tani cialis

Dodaj komentarz