3095-3121-ico-wu.jpg

Sekret Twojej mocy

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Okazuje się, iż nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja obniżce poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej powoduje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie lub częste głodówki lub totalne
potencja
wykluczenie wszelakiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej albo prawidłowej masy ciała również może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj wedle zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Zbyt duże spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. W następstwie tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – przepływ krwi. Skoro erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeśli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra cena
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w różnej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (mają sporo błonnika, który efektywnie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się codziennie żółtym serem.

Dodaj komentarz