5695-3933-ico-wu.jpg

Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Właściwa może łatwo wpłynąć na nie tylko stan potencji, lecz także płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co się dzieje w czasie ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do dosyć istotnych niedoborów selenu. Możemy go uzupełnić spożywając niektóre ryby, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Kolejny bardzo ważny element naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przemianę testosteronu, ten z kolei wpływa na nasze libido. Podczas nadużywania napojów procentowych czy palenia tytoniu spada poziom cynku, a szybko można go uzupełnić przez warzywa strączkowe, wybrane ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj albo ostrygi.
Szalenie ważnym elementem jest również arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina przyśpiesza wytwarzanie spermy i wydłuża czas życia plemników. Składnik tadalis ten bierze udział również w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne ulegają rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak czekolada, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, słonecznik czy indyk.
Trzeba zwrócić także uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, jaka działa na odpowiednie uwalnianie hormonów. Jeśli pragniemy poprawić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie erekcja

Dodaj komentarz